Thursday, April 11, 2013

2013 / V. szam - Arany sekli Part 4.


A hosszu ejszakai menet


Elért eredmény: Kategória IV.. helyezés ( az V. - VI. motort inditott )
Legénység általános hangulata: jó
Egészségügyi állapot: n/a
Tesztoszteron szint: növekszik, nehezen kezelheto
( kritikus az iro allapota )
No hiány: kezelhető ( a szerk. ellenvelemenyenek figyelembe vetelevel szemben )
Alkohol fogyasztás: közepes - eros ( Gin, palinka, bor )
Étrend: hot dog, meleg szendvics, hatszin tort burgonyaval

.. amit csak a vége fele csesztünk el. De legalább akkor nagyon.
Dragan a zsűri horvát elnöke rövid kis expozéban foglalta össze mindezt a Tábornoknak a zuhanyzóban. Dragant meg 2001 -ból ismerem, amikor a Gyulával, egy ismeretlen Bulgar bulával ( akit indulás előtt nyertünk ) és a Géza feleségével olyan kibaszott Jugoban vitorláztunk el Trogirbol Komizara egy szutyok 31 -es Elanban, hogy a Kmizai halászok meghívtak egy pálinkára amikor kikötöttünk…
Illetve.. Nem kötöttünk ki, mert nekünk pl. a motorunk is beállt, és a Drágán meg a Gal Jozsi egy rohadt motorossal húzott be minket. 
Az időről meg csak annyit hogy a Gal Jozsi 3 -szor hányt a motorosban, és én csak azért nem szartam be, mert nem volt rá idom. Géza felesége fel óra után monoton rendszersseggel hányt a padlora a szalonban, a bulgar bula pedig végig imádkozta a napot a fux kabinban. Nagy buli volt…

Na szóval Korculan a rajtunk szinte kiváló volt. Előtte meg volt 11.00 kor egy welcome drink és közös foto. A Bakter hozta szokott formáját, közepesen be volt mar baszva és üvöltve szónokolt valamiről amitől nekem azonnal felfordult a gyomrom… Valami nagyon magyar, nagyon nagy hosok vagyunk, es nagyon lelkesek...
ET -vel komoly egyeztető tárgyalásokat folytattunk, hogy a verseny taktika menjen. Geci jó rajtot csinaltunk.Nekem különösen tetszett benne hogy csendes volt. Én például a silent vitorlázást szeretem bart tagadhatatlan hogy nekem is volt üvöltős korszakom.
A teljes mezőny előtt másodiknak jöttünk el. Ez meg szexben sem lenne rossz. LoooL.
( Na ezt teszi a TSZT szint kezelhetetlen emelkedése )
Később a Balatoni guru Pricipassat is magunk mögé gyűrtük és vezettünk. Sokáig.
Feszesen tartottuk a vonalat. Nem otleteltunk, mentünk arra amerre kell menni. Kurva jól ment. 
Aztán valamikor hajnali 4 korul bementünk a Vis sziget Északi oldala alá. De a Vis sziget ellentétben a Korcula szigettel, magas. Így a szel felfele mozdul előtte, ami szel csendet okoz. 
Ebben  vergődtünk sokáig. A  hullámzással tarkított szélcsend, a csapkodó vitorlákkal kibaszott ideg tépő foglalatosság, Kb. 4 korul leváltottam e Gézát, mert mar az agy vérzés kerülgette.
És meg mindig vezettünk. De nem ismertük fel, hogy bajban vagyunk.
Mire a Komizai világító tornyot elértük elúszott minden. A majd 1-1.5 órás ácsorgás a szélcsendben az utolsó helyre vetett minket, miközben a legénység, ide értve a kapitanot, demoralizalodott.

A hadtap ma is jól teljesített. Bar az éjszakát édes deden végig aludta, a kikötés után 3 órával egyben sült hátszínt szervírozott hagymás burgonyával…A délutáni és az éjszakai hot dog és meleg szendvics után egy újabb gasztronómiai szintet értünk el a kozetkeztetesben, amikor hátszínt sütött a Tábornok…
Úgy tűnik jelen pillanatáig hogy a Black Horse crewnak nem igazan vitorlás versenyen hanem hajó főző bajnokságon kellene indulnia, mert az jobban megy.

Ettől függetlenül ( és saját magunktól is ) negyedikek lettünk, ha másért nem, mert a másik két hajó motort indított. Ügyes rajt cél taktikával kibekkeltük a negyedik helyet.

Meg a tegnapi nap érdekessége vagy a tegnap előtti, hogy Zozoval elkezdtünk egy klasszikus élet pálya survailance projektet ( egyetem, nok, feleségek, stb. ) , aminek az lett a vég kovetkleztetese,hogy fény derült egy a közös múltunkban felllelheto fekete foltra, az MN9260 helyőrség. A Tatai híradó zászlóalj. Milyen kicsi is a vilgag. HU baszd meg.
Újabb adalék mennyire de mennyire nagyon kell vigyázni.

LoL.

Helyre  igazítás: a Tábornok és foszakacs kérésére a szerkesztőség a következő közleményt teszi:
Az eddigi információkon felül a hajózó állomány étkeztetésében komoly sikernek könyvelhető el az a 40-50 db palacsinta, amit meg kedd este a crew külön kérésére állított elő.
A palacsintát horvát Nutellaval és házi lekvárral szervírozta.

Meg mindig nem adtuk fel. Összesített negyedik helyen állunk. Lesz meg egy dobó nap, azaz a legrosszabb helyezésünket eldobhatjuk majd. Dragan a kopper zsűri elnök szerint holnap megjön a jugo, ezert pálya versennyel fogjuk szórakoztatni egymást.
A pálya verseny lényege, hogy a safety megfontolások nem lényegesek, így önfeledten lehet pusztítani hajót és technikát.

M a j o r (c)

PS: Kitort a rajt elotti orulet, a kepeket majd a szelcsendben toltom fel. Csokolunk mindenkit.

No comments:

Post a Comment