Az utolsó előtti futam
indult és vitt minket vissza Rogozborzaszora. A futam előtt próbáltunk valami fele egyezségre jutni, hogy az eddigi gyakorlattól eltérően le tudjunk küzdeni néhány olyan problémát ami hátráltatta a versenyzésünket.
Ez közvetlenül az után történt, hogy a Vis-i szőke rendőr no, kifejezetten ösztrogén dús kerek fenékkel akkora tesztoszteron vihart kavart, hogy 13-70 év között egy ideig egyetlen nőstény sem lehetett biztonságban…
A sebesség mánia, az otleteles és a verseny taktika alkalmi felül írása az előbbi két probléma valamelyikével.
A rajtnál azonnal húztunk egy otletelos raum szakaszt, innen volt egy kis kiabálás és hisztéria, majd visszaálltunk az eredeti pozocionkra -3 hely.
Innen ügyes vitorlázással feljöttünk a 4. helyre. Nem csináltunk mást, mint mentünk amerre kellett, és vitorláztunk ahogy tudtunk. Ekkor jutottunk el a versenynap legkritikusabb pontjához. Felbukkant ugyanis a sebeseg mánia rémképe. Ezen sajnos sokat rontott, hogy a Tábornok, miután talált egy kibaszott GPS-t a csomagjaiban, valamilyen közlési vágyból 3-4 percenként hangosan bejelentette a pillanatnyi sebességünket. Azt a mérnöki problémát kellett megoldanunk, - agyban - hogy ha nagy sebességgel beállunk az előttünk álló hajók mögé. avval nem valószínű hogy javítani tudunk a pozíciónkon. Nagy nagy hisztéria, és erős általam elkövetett függelem sértés eredménye képen tovább haladtunk a kitervezett útvonalon. A genackert klasszikus fedélzeti mek mester hekkelessel spinikerre alakítottuk, így rendkívül hatékonyan tudtunk optimális útvonalon a cél fele haladni.
Mindez a 3. helyezést jelentett nekünk, bar az utolsó 3 órában gyakorlatilag woodoo varázslat kellett a kb. 1-2 csomós haladáshoz. Ehhez használtunk csáklyát, varázsigéket, külön kötél rendszert és csajozós mondokakak.
![]() |
A III. helyezettnek jaro dij |
Evvel az eredménnyel lehetőség nyílt rá, hogy a másnapi "technikai" futammal a kategoria harmadik helyezésünket megtartsuk - megszerezzuk. Az időjárás jugot mondott, 20-30 KT széllel. Dragan meg az éjszaka kiálmodott egy rendkívül frappáns pályát.
A rajt kb. 20-25 csomós szélben történt. Kicsit szűk volt, a zsűri hajó és a 16 -os Cuco fele hajó között a hely. Ez ugye alkalmasint kisebb hátrányt okozott nekünk, de ez sem lett volna baj. ( helyet kellett adni a másik hajónak ami idő veszteséggel járt - a szerk. ) A 16 -os hajon szolgalatot teljesítő 3 gráciából Era később a futam után nekem azt nyilatkozta, hogy nem fértünk volna be. Hmm. Mondtam is neki, ha én állok a kormánynál én biztos bemegyek. Erre korábban mar volt példa, bar akkor a zsűri hajónak motort kellett indítania, és tolatni egy nagyot. LoL.
A technikai futam bő szélben, nagy zajban futott. Bar a második sziget alatt meg másodiknak fordultunk, ezúttal a csáklyával feltuningolt pillangózó tecnikanak köszönhetően, onnan gyakorlatilag úgy lemaradtunk, mint a borravaló.
Hala a többi kategóriában versenyző hajó luzersegenek ez meg így is elég volt a 3. helyhez.
![]() |
Ejszakai eletkep - Csacsi a terkepasztalnal, Farky ajultan |
A kikötőben a hadtáppal történt egyeztetés után egy különítménnyel elmentünk gyros alapanyagért. A Rogozborzsztoi ABC -ben egy rövid agit - prop kampánnyal meg kilobbiztam a séfnél a napok óta függő somloi galuskát. Mint a hajó varázslója ( Merlin ) ehhez azonban olyan eszkozoket is be kellett vetnem, ami miatt vélelmezhetően jég tömbbe zárnak majd. A jég tömb biz kinéz mar egy ideje ennél súlyosabb varázslat vissza élesekért, a somnloinak mar nincs tétje.
Este 7:30-ra volt meghirdetve az ünnepi vacsora és eredmény hirdetés. Eddigre mar gyakorlatilag a teljes crew bilagitert konyorgott, a nagy lábos gyros, és közvetlenül a díszvacsora előtti samloi galuska után.
A somloi látványa és pszichikai ténye komoly vihart kavart a többi crewnal. A mellettünk parkoló 16 -os hajon lévő 3 gráciának persze küldtünk belőle, valami fele csajozós szentimentalizmusból. Nyilvánvaló volt hogy ennek nem lehet kézzel fogható eredménye.
A 3 grácia ezen időpontra mar felterkepeezte, kielemezte és gyanítom többszörösen kibeszélte/kielemezte mar az összes olyan pasit, aki potenciálisan szoba jöhet "party" céljából és kevés esélyét latom hogy a listán egyáltalán szerepeltünk.
Az eredmény hirdetésen a Bakter hozta a format, de a hiteles tájékoztatáshoz hozza tartozik, hogy a korábbi és főleg a 2000-es évek eleje- közepe táján szervezett Bakter fele tursizt regattakkhoz képest jól szervezett, korrektül összerakott verseny volt. Továbbá a verseny szabályok menet közbeni módosítgatása sem volt gyakorlat.
Nyilván túlzásnak tűnik, hogy az Arany Sekli tengeri vitorlás verseny a Bakter, mint alapító onzeltlensegebol és több hónapos karitatív szervezés eredménye képen jött létre. Az Adrian előszezonban vitorlas versenyt szervezni kurva jó üzlet, és a kockázata szinte minimális. Munka van vele, sok. Az egyetlen igazi nagy rizikó - ahogy ez 2005 -ben történt - ha túltolják ( Béláim ) a versenyt, figyelmen kívül hagyva az időjárást és a versenyzők ill. a hajók korlátait. Aztan ez szerencsétlen módon halálos balesettel zárul a verseny. Ezt ugyanis a horvát de kurvára nem akarhatja, mert szétcseszheti a zsírosan fialó idegen forgalmat. Na hamar az igazságnál tartunk.. és nem könnyes szemmel hallgatjuk a gobbleslzi nep-nemzeti propagandát.
Mindettől függetlenül a Black Horse Teamen belül ereztem - érzek feszültséget. A nélkül hogy túlságosan melyre túrnék ebben, azt latom, hogy egymással szemben mozog két homlok egyenest eltérő filozófia… a lejövünk ide és jól erezzük magunkat, függetlenül mit dobunk a versenyen, vagy kurvára versenyzünk és nagyon jó helyezést igyekszünk elérni.
Mert, a free style hajózáshoz nekem ez a verseny túlságosan hangos / ordibálós volt, túl sok hisztériával. A kurvára versenyzéshez pedig túl sok volt az elbaszás és nem voltunk elég jók.
Néhány nappal ezelőtt az egyik tesztoszteron vihar után, amit igyekeztem ugyan managelni azt jutott például eszembe, hogy jó ez a vitorlázás, de én inkább ( mar ) olyan versenyt szeretnek, ahol 110 no és 6 férfi versenyzik, nem pedig fordítva, ahogy ez itt történik.
A nem a csajozás miatt. Illetve. Mindig jobban kijöttem a nőkkel mint a pasikkal. Illetve mar ez sem teljesen igaz, mert az utóbbi időben vonzom valahogy a problémás nőket, akikkel igazan a legnagyobb baj az , hogy soha nincsenek akkor és ott ahol nekem szükségem lenne rajuk ., de legalább mindig van valami problémájuk.
( készül erről egy hosszabb filozófiai tartalmú poszt persze )
DE majd ezt is megoldja az idő… - pénz - pénz - pina. He?
M a j o r (c)
No comments:
Post a Comment