Elért eredmény: Kategória VI. helyezés ( utolsó)
Legénység általános hangulata: jó
Egészségügyi állapot: 2 sérülés ( ET forrázásos balesete, Csacsi láb sérülése )
Tesztoszteron szint: növekszik
No hiány: kezelhető
Alkohol fogyasztás: alacsony - közepes
Étrend: 2 hot dog, marha pörkölt csiga tészta, smarni
A rajt a szokásos tudatlansággal kezdődött. Hvar / Palmizana - Karcula terv nézett ki, bar láthatóan az alig szélben a táv nem teljesíthető. A Havri csőben néhány csomós szélben altunk fel a rajthoz. A zsúri hajó először elfújt egy rajtod, olyan pozícióban, hogy a hajók egy harmada az 5 perceskor a rajt vonalon kívül volt. Nyilván való volt, hogy ha csak Nimitzi idő ugrásra nem képesek a 0 szélben 5 percen belül max. egy lagy tojást tudnak megfőzni, de a rajtvonalon belülre nem kerülhetnek.
Ettől az első rajtot általánosan vissza hívták. A rádiót kezelő zsűri tag az orosz gyakorlatnak megfelelően, vödörrel fejen, tejfölös dobozzal a mikrofon, üvölt 1.5 cm -ről a mikrofonba. Ez sokat segít abban, hogy egy szavat se lehessen érteni.
A második rajtnál mi abba a csapatban kerültünk, akit a zsűri korai rajt miatt büntetésre ítélt. Ez egyrészt nyilvánvalóan tévedés volt, masreszt olyan hihetetlenül felbaszta az agyamat, hogy a Hvari cső végéig nem tudtam mást tenni, mint a gőzt kiengedni a fejemből. Miközben a rádión kórusban anyázott a büntetésre ítélt hajók fele. a zsűri - okosan - először a " zsúri döntése nem alku " szlogent kommunikálta, majd a 21 -es hajó eseteben az illetve o rajuk ez mégse vonatkozik, konzekvenciát vonta le. Persze csak miután vissza mentek a rajtvonal mögé.. LoL.
A kurva anyjukat. Honnan a faszomból találta ki hogy a 21 -es hajó mégse volt kinn?
Ebből a pozícióból sok esélyünk nem volt.
A kis szeles vitorlázás ellenfele igazan a mentális szétesés. Kb. kora délutánra felküzdöttük magunkat valahova a 3.-4. helyre. A mentális széthullás első jele amikor elkezdődik az otleteles és hajó kurogatasa. Nálunk ez a húzzunk egy kicsi genoat a genacker elé, attól gyorsabbak leszünk .. volt.
Ezt követi az ösztönösen feltámadó sebesség mánia. Kb. mint a gandzsa utána a zabalasi roham. Tudod hogy jön, tudod hogy faszsag, de azért ( majd ) eszel. Sokat. nagyon sokat. Sot, szinte barmit...
A helyzetünk ismereteben nem lett volna más dolgunk, mint konzekvensen a Cedro sziget sarkara hajózni. E helyett 40 perc után elkezdődött "de ha elmegyünk a Nirvánába akkor 7 csomó a sebességünk és az huj de jó.. "
Nem az volt. Elvezetés vágtával rohantunk el a maszatba, majd egy halzolással beálltunk a sor végére és befutottunk utolsónak.
Nyilván amikorra mar látszott a konzekvens és prudens verseny taktika eredmenye, volt mar ordítozás, üvöltözés, és minden amitől jó lesz a hangulat.
Rövid három órás motorozás után, Korculán a marha pörkölt, és a legénység által elfogyasztott Kopár kompenzálta a helyzetet.
Ma pedig 10 órakor welcome drink.. Nem teljesen fogom miért pont de. 10.00 kor. Továbbá valami fele közös fotó készítés, amitől nekem mar most heroltom van.
A mai nap pedig majd a hosszú menet napja lesz. a 1-1.5 napos menet, Korcsula - Vis útvonalon. Persze a tudatlanság állapota most is fenn áll. Valószínűleg ez annak köszönhető, hogy a Bakter hazásította az on-line verseny szervezést az off-line szervezéssel. Így nincs skipper meeting, nincs briefing, de van facebook posztolás, és .leginkabb nincs személyes kontakt a verseny szervezőivel és nincs információ sem, hogy mi a fasz lesz..
Legfokepen pedig nincs lehetőség hogy a Bakter "Valaki" elküldje a picsába.
M a j o r (c)
érzékletes beszámoló, kösz, szinte a tenyeremen érzem a bakter nyakát ...
ReplyDeleteha úgy adódna, transzferáld neki lsz a kézenfekvő jókívánságomat, amivel jövök még neki 2005-ből ;)
ps: a "Sign In / Follow" funkció részemről nem működik valamiért, már vagy 5x végrehajtottam, de nem tűnik tartósnak. Lehet ki vagyok tiltva, pedig már fényképpel tolom. Verify Pls.