Napfelkelte.
Na most kell fel éppen a nap. Itt AB alsón. LoL. Evvel az írással mar régóta tartozom a blognak, de egyszerűen nem volt hozza lelki erőm hogy megírjam a napok hetek történését Marseille- óta.
Na tegnap előtt este például a fűtést is be kellett kapcsolnom. Gondolom a Morbidisztani 35-40 fok közötti kánikulát elvezőknél kiveri a biztosítékot az itteni 13-17 fok.
DE hat ez itt a Hold sötétebbik oldala, bakker. Ha tetszik neked ha nem.
Egyik reggel neki feszültem a problémának hogy valami fele reggelihez próbáljak itt jutni. A kikötő utcájában azon vettem eszre magam, hogy kabát nélkül indultam útnak.
- Ne bassz?!
Ez valami fele aklimatizacios folyamat lehet. Simán egy kapucnis pólóban kimenni az utcára augusztusban. Hűha.
De azért itt is van nyár.. Nem mondhatom hogy nincs. Egyszer volt mar 22 fok es egyszer mar sütött a nap több mint fel napot.
Amúgy meg nem érdekel milyen az idő. Ha dolgozom azért ha meg nem akkor meg nem kell itt lenni. Mert ez azért nem az almaim varosa. Ez itt ugye AB alsó… LoL.
Marseille után gyorsan áttoltak minket kb. 3 kiképezési repülésen. Frosrtyval, aki a spanom és valóban jó gyerek. Halott brit katona meg nem volt, de azon kívül mar szinte minden.
Egyszerű aranyos gyerek. Joh a nőkhöz nem ért… Próbáltam okosítani a Marseille-i repülő terén hogy pl. ne 3 db műanyag tenyért vigyen ajándékba "Provence" felirattal, mert nem erre buknak a csajok, de hiába. Nem érti a csíziót..
Az asszonya mar rég lelepett, de persze feji mint a frissen leborjazott tehenet. Nem segített a családi idillnek pl. az a 3 év Észak Írországi tartózkodás amikor csak 2 hetente egy hét végére ment haza.
- Tudom Marvin, nekem se segített a 3 év Rodostó..
Amikor mint kőműves kelemen csak a leveleimet, blogjaimat írogattam.
A kiképzés nagyon de nagyon simán ment. Kellett volna hogy erezzem, tudjam, ez veszelyes.
Valahol hatul az agyam valamelyik bugyrában ereztem én, de nem vettem elég komolyan. Sajnos…
Elkapott a mienk a világ feeling. S arra mindig rábaszok. Ahogy mindenki.
Jött hat az LST. Ez a vizsga amikor egy A4 oldalnyi szart csináltatnak meg veled az L2 -ben. Ha sikerül akkor type rated leszel.
A szabály az hogy aki idomított mar az nem vizsgáztathat. Na nekem egy figura maradt, mert engem - minket a Frostyval - mindenki idomított, kivétel JC aki nem egyszerű fazon. O itt maradt a régi Bond-bol
Egy kis történelem… Régen is volt Bond. Meg a CHC meg a Bristow. Aztán a CHC megvette e Bondot. Ettől összesen 2 operator maradt itt az Északi Tengeren. eltelt pár év és a BP ettől nem volt boldog… Csak hogy értsd. Itt akkora pénzek durrannak el alkalmasint, hogy a nagy olaj kitermelok diktálják a játékot. Egy példa…
A BP -nek van egy kibaszott méretű platformja a Shetland Island nyugati oldalán, a BEATA. Ez akkora kb. mint egy kisebb úszó varos.. Az álneve pedig BP Treasury. Kitermelési érteké 1 millió font / nap.
Szóval telt múlt az idő itt és a BP nem volt boldog, mert az USA érdekeltségű Bristow és a Kanadai CHC gondolom próbálta szívatni..
Erre a BP mondta a Bond testvéreknek, hogy akkor de ízibe csináljanak egy új Bond-ot, mert neki kell egy harmadik operator.
Szóval JC ebből a korszakból való imeg amikor hullottak a helikopterek az Eszaki Tengerbe… O volt itt mar chief insructor pilot is, de most ( mar ) nem az. Igazi formális oktató vizsgáztató kapitány, akinek meg kell adni a tiszteletet. Jó a segget nem kell nyalni túl gyakran, de a vigyazt azt verni kell.
Az első LST-n el voltam szállva. Nem segített az a fel infromacio sem, hogy Scott a 400 órás kis köcsög Aberdeeni pilóta gyerek azt mondta nekem hogy az LST az nem egy ügy, ne aggódjak.
Na Scott például ezert a hamis infrmacioert bekerült nálam a futottak meg dobozba. Mert az LST bakker na az nem ez volt.
JC meg is baszott.. Érzésre inkább arc csökkentő szándékkal. Jelzem jól tette. Sokat köszönhetek neki, de persze nagyon de nagyon szar volt. Ne legyünk naivak. 10-12 óra repülés egy 9 tonnás helikopteren nem tesz téged alkalmassá, hogy mindent igazan jól csinálj.
Úgyhogy kaptam halmazatiba egy extra traininget és kaptam hozza a Főnökömtől egy e-mailt, hogy nem lenne hátrány ha ücsörögnék az L2 -ben magányosan pár órát és képbe kerülnék hogy az úr szekérben mi hol is van…
Hülye azért nem vagyok, értek én a szep szóból. Vertem hat a vigyazzt és esténként kimentem a hangárba, kertem a techtol egy L2 -ot és gyakorolgattam mindent. Kb. odáig hogy vakon menjen mikor mihez kell nyúlni. A tech persze látta ezt és respekt az effrotot. Ahogy gondolom a főnökök is tudtak hogy lelkes vagyok. S ez így jó.
Tegnap előtt aztán Kev-vel kaptam egy komplett 4 órás repulesi programot. Kev abszolút nem a címek, egyenruha .. értsd a Mapet show - híve. Jó volt vele dolgozni. Egy pillanatra reménykedtem benne hogy nem kapom vissza JC-t vizsgáztatónak,de fegyelmezetten nem éltem ebbe magam. Jól tettem. Hétfőre világossá vált, nincs más, vagy JC vagy borul a buli.
Nem is kellett sokáig várni, mert meg vasárnap Kev megnézette nekem az OPS -ban hogy mikor vizsgázok. Hat kedden, JC -vel.
Tudtam hogy nem vagyok rossz, mint ahogy azt is hogy ekkora tétben csak limitáltan tudod leadni a teljesítményt. De mar értettem a csíziót, úgyhogy mire JC megjött meg csináltam mindent előre. Közben Frosty is levizsgázott JC -nél…DE. Na láttam én Frosty arcát és tekintetet a vizsga előtt és után, hat hmm… jó érzéssel töltött el hogy O is szopott babám..
DE Frosty egy ex QMP ( qualifuied military pilot ) nyilván más bónusszal indul mint én az ex Magyarisztani szaros lábú expat.
Na ezt például meg jó sokáig nem fogom elfelejteni. Mert expat vagy és az is maradsz. De ez nem baj.
Meg mindig jobb mint Magyarisztanban megpróbálni létezni. Néha beleolvasok az indexbe. és csak riadtan nézek ki a fejemből… ezt meg lehet csinálni Európában 2013 -ban? Valahogy kiszámítható lett a Monarchia, ahogy ezt Vityi király ígérte.. Az első hírre a Telki Kórház bezárása kapcsán az volt a reakcióm, hogy Kutvolgyi lesz belőle… Na és tessek, nem telt bele 3 hét, és mar szivárognak is a hírek ebből az irányból Nana hogy kiberlik majd az új gazdától, állami pénzből.. Klasszikus… Hat mi, 138 miniszter nem jahat az SZTK-ba?
Szóval az LST tegnap iszonyú nehéz volt. JC megint újított egyet, és nem a kötelező programot kellet lerepülni, de ez nem volt baj. Wick -re mentünk fel. Wick 35 percre van AB alsótól Északra. Gyakorlatilag a semmi és valami határán van, ez mar csak simán egy külső banya a Hold Sötétebbik oldalán. Itt aztán estünk keltünk egy jó másfél órát. Ez a játék része.
Utána megtankoltunk. Az alap egyébként, hogy az L2 -ot azt járó rotorral tankolod, nem állítasz le. Közben hogy hogy nem valahonnan elő került egy nemet Cesna 182 -es. Az L2 ben ülve a C182 akkoraranak tűnt mint egy játék repülő. Mosolyogtam amikor elgurult előttünk.
Ma pedig egész napos iskola, a line trainig előkészítése lesz a feladata. A line training az idomítás újabb - leg brutálisabb lépése. Érzésre 4-6 hét repülés, minden nap hétköznap, az Északi Tengeren. Előtte lesz 1-2 observer flight, amikor beülsz középre majd 5 deck landing, amikor gyakorlásból kimegyünk valami közeli deckre és ott idomítanak heli deck leszállásra. Ilyet egyébként csináltunk a simmben, zsír volt.
A hét érdekessége a csütörtöki Aqua Park és Tűzi vidámpark training. Előzetesen erről annyit írtak mar hogy mentálisan legyünk nagyon kipihentek, mert amikor majd belebasznak egy helikopter makettben egy medencébe, hogy nosza rajta, itt van neked Hudini a szabaduló művész esete, akkor az nem lesz vicces. Mert a makett meg majd süllyed, a víz meg jön, az ajtó meg nem nyílik. Stb. stb.
Ha Hudini megy akkor lesz meg wet dingy csónakos vízi vidámpark és tűzoltós itt a piros hol a piros játék…. Ez is a training része.
További hírek AB alsóról…
Az apart mano tisztasági ellenőrzésével kapcsolatos anomáliák akkor értek véget, amikor a Wifi kamera által rögzített képre hivatkozva megírtam a land Lordnak hogy menjen a picsába. Ennek köszönhetően vagy annak a levélnek, amiben arra kérdésére hogy hogyan lehet hogy a zuhany kabin ajtaja elromlott, ezt írtam:
Amit embert csinált ezen a Földön, legyen az autó, helikopter, vagy zuhany kabin az elromolhat. Javíttasd meg és nem kérdezz hülyeségeket.
Na ennek a levélnek a hatására lehet meg tükör is lesz a fürdőszobákban, mert hogy ma jönnek és felszerelnek kettőt. Tényszerűen amikor valamelyik map álltam a furdoszababan, egyik kezemben egy kis kerek tükör. a másikban egy borotva, az arcom tiszta hab és polc híján a mozsdon billegő neszesszer harmadszor esett le, akkor úgy ereztem agy vérzést kapok és logó fasszal a lábam között és fent vázolt készségekkel a kezemben raknak be a mentőbe.
A Clio össze barátkozott az új kulcsával és hetek óta rendesen indul.
Barista vissza érkezett AB alsóra, miután a Romkertben egy hét Olasz orszagi mely alkoholizmus után meprobalt üveg cserépen táncolni és bar be volt baszva, darabokra szabdalta a lábát. Halmazi büntetésként én kötözhetem át 2 naponta. Óriási lába van. Nem is mertem megkérdezni hányas… LoL. De gyógyul.
Előre láthatólag jövő heten Lili Kisasszony újabb udvariassági és karbantartó vizitre érkezik 5 napra. Na ennek épp itt lesz az ideje. A nev napjat elfelejtettem.. ezt majd helyben kell korrigálnom. Nem nézegetem ugyanis a FB-ot, ahol az ilyen elbaszott datunok hamar kiderülnek. A FB az én olvasatomban az internet poce godre, pont annyira öklendezem tőle ha néha bele olvasok, mint az Index-tol.
További hír meg hogy Gex barmi nemű effort hijjan amit a tanulmányai finnanszirozasa érdekében tett volna agy zsugorítói karrierjét kénytelen lesz valami hasznosabbra cserélni.. Nem latom igazan mi az ami majd kimozditha a vegetatív szakból, de felek attól el fog jönni a pillanat amikor hogy hogy nem a vegatacios állapot el kell hogy muiljon. Ezen e helyzeten segíteni latszik, hogy a Defender tegnap műtő asztalra került, így ha mást nem 24 évesen de szembe kell néznünk a szomorú valósággal, hogy 2 elpusztított autó után, nem maradt más, mint a sárga busz…
Na próbálok meg aludni egy órát…
Addig is csók mindenkinek...
Major(c)
No comments:
Post a Comment