Apróbb akadályok.. - MINDEN FRONTON
( kepek kesobb kerulnek fel - a szerk. )
Szerdán este kihúztam Glasgow-ba. Az út eseménytelen volt, a szokásos hülyeségekkel.
A bőröndöm épp a határ értéken belül volt. Ferihegyen azért akadt egy kisebb közjáték.
A néni a pult megett nyomdázott nekem egy beszálló kártyát, mert nekem csak a telomon volt.
Igaz előtte egy másik ápolatlan no megpróbálta az utamat állni a drop off baggage sor előtt, mert hogy
biztos nem on-line cserkeltem, és akkor mars a helyedre - deee.
PZ a családi BMW -vel szállított ki a helyszínre, ami azért volt üdítő változatosság mert a Stifthez képest
átleptük a 50 km/h alom határt…Lehet igazságtalanul vádoltam meg a transportert és nem is olyan lassú mint egy csiga?
Csak a Stift nem megy többet 40-nel az Üllői úton? ( értsd. - ott sem megy többet )
A pult megett egyszer csak azt mondja nekem a pina:
- Kézi poggyász...?
- Igen - válaszolok okosan és nagy kék szemekkel nézek rá.
Közben arra gondoltam, huh kisanyam Te mekkora egy paraszt vagy baszd meg.
Nézzük egymást egy ideig, aztán segítek neki..
- Mi van vele???? - vetem oda lazán és magamban hozza teszem:
- Te paraszt.
- Hat hogy mutassam meg mekkora..
- Huh életem .. naon nagy, napokig nem fogsz aludni ha megmutatom…
Miután éjszaka érkeztem, a White House-ban mar csak a fiatal éjszakai portás aludt valahol.
Az volt a terv hogy majd fel kell hívnom 30 perccel az előtt hogy oda erek és akkor adja a kulcsot.
Gondolom ennyi idő kell amíg lemászik a nőről, vagy kimászik az ágyból, vagy lecsukja a porno csatornát és
tisztába teszi magát..
Jó megvolt a kulcs, minden rendben volt. Attól hogy kihajtottam a recire annyira megörült, hogy valami fele pénzt követelt
tőlem, amit nem szeretek… Nem is kapott. Később ez jó döntésnek bizonyult, mert egy egész hetet akartak ( volna ) kifizettetni
velem, holott 4 nap után húzok fel az Északi Bányába. ( Aberdeen )
Pénteken nem volt elérhető a Navar Drive -on lévő Toyota ezert egy másik Aurist vettem volna fel a Dudley streeten. Ez kb. 10 perccel hosszabb túra. vettem egy croisont. nem kaptam kv-t, de ez nem lett volna baj.
Az autó törött volt, hívtam a C/S-t , de miért is vette volna fel 9.00 - kor. A City Car Club viszontagsága akkor érte el a teto pontjat amikor a parkoló hely foglalt volt a visszajövő ágon. Ekkorra mar felvette a csix a telefont és mondta hogy akkor tegyem az autót ahova tudom, csak majd mondjam meg hol hagytam. Így is lett,de közben elindultam gyalog így amikor a no kérdezte hogy de mia haz szám ami előtt hagytam a gépet, nem igazan tudtam okos választ adni neki. Külön kis közjáték volt, hogy a milyen a parkoló kérdésre, azt mondtam "normál" erre mondta nem érti, erre én meg hogy én sem hogy mi a faszt akar tudni.
Erre hogy hat kell-e fizetni a parkoalsert? Nem.
A busz savban közlekedésért kell fizetni, ha motorral teszed akkor is. 60,00 Fontot, ahogy ezt megküldte a City Councill.
Lásd alább..
Lynne aranyos volt, bar vagy az emlékek szépülnek meg, vagy nehéz időszakot érhet meg éppen, mert kb. 5-6 evvel nézett ki idősebbnek, mint pár hónapja. Meg le is volt harcolva. ( sajnos nem én voltam )
Valamilyen nosztalgikus meggondolásból elmentem Lynne után a Renault nagy nagy használt autó kereskedőhöz.. Itt minden autót az Alan Clark forgalmaz. Ennek eredménye képen se verseny nincs, se jó árak..
A Renault boltban igaz minden volt, meg használt nemet katona is, de az sem volt 6000,- Font alatt. Alapból.
Kicsike haszonnal kell ugye árulni a használt autót, mert nagy a rizikója. Hehe.
A Renault úgy ott, hogy kitaláltam inkább veszek egy diesel Cliot, mert az keveset fogyaszt és kicsike a road taxja, meg főleg a biztositasa. Ez abból jött, hogy a Villacheknal otthon láttam egy öreg Disco-t, jobb kormányost, amiről kiderül, hogy a DFH-je.
Na hat szegről végről az övé. Gondolom a finanszírozása minden képen. LooL.
Gondoltam is hogy einstandolom. Hosszú történet, de a végén kiderült az a legnagyobb baja, hogy az éves kötelezője 1.600 GBP lenne. Felejtős.
A Clio projektet nem adtam fel, bar itt kevés a diesel belőle, az 1.2 benzinest meg nem szeretnem mert abban Škoda Skorpió feelingem lesz.
Addig addig gondolkodtam, míg kitaláltam csütörtök esetere, hogy a logisztikai feladványt úgy tudnám egyszerűsíteni, ha a motorral felmegyek Aberdeenbe.
A logisztikai feladat a következő:
Adott egy motor Glasgow mellett Paisley ben egy konténerben, ahol meg van kb. egy 1/4 kocsinyi cucc. Kell valahol venni egy autót, de ha Glasgow-ban veszem akkor azt fel kell vinni Aberdenbe. Fel kell menni Aberdenbe és bérelni kell egy apartmant. Ha nincs autó akkor is. Fel kell vinni a motort, és konténerből a cuccokat. Ez egyszerre nem leheteseges. Fel kell jutni Aberdeenbe hétfőig és ruha próbára kell menni kedden. Ha rossz az idő nem lehet motorozni, de ezt itt előre nem lehet megmondani. A Glasgow-i apartmanból el kell vinni mindent, de a motorral nem lehet felvinni. A postafiók az meg Glasgow-ban van, azt kell tudni üríteni vagy tovább küldetni. Ha lehet a cuccok egy részét Aberdeenben kell hagyni mar..
A költségvetés limitalt, nem lehet drágán autót venni, az apartmanhoz kell egy hónap deposit és egy hónap előre. Erre kell tartalékolni pénzt. Az autót csak akkor lehet elhozni ( bar honnan ) ha van rá kötve biztosítás, A motornak kell taroló hely Aberdeenben, ami kb. 8 milesra Délre van Aberdeentol. Kb. május 3.-ra haza kellene érni. Kell meg jönni június előtt Londonba, de nem tudjuk mikor…
Kb. H24 ben processzaltam a problémát és fürkésztem az eget és az iPhone-t. Aztán arra jutottam mi lenne ha pénteken felmotoroznék Aberddenbe, ott beraknám az új konténerbe a Suzit és vissza jönnék Glasgow-ba vonattal?
Hajra, Reggel a taxi társaság fiatal diszpécserével volt ugyan egy 10 perces nyelvi challangem, de végül is eljutottam a kontainerig. ( Döntetlenben kiegyeztünk ) Előző nap elmentem a Great Western Roadon a Hein Gericke motoros boltba, mert mar ereztem én hogy a kb. nyári ex-Ducati motoros kabát nem lesz jó erre ez Északi túrára. De előző nap nem vettem meg, mert egyrészt nem volt épp olcsó, másrészt nem volt XL csak XXL , bar mint később kiderült, ez nem lett baj.
Reggel kiparkoltam a Suzit, és megpróbáltam beindiitani. Egy jól hallható hörgéssel adta a tudomásomra, hogy nem akar menni a Bányász varosba. Akku OFF. Faszaaa,
A kotener parkban van egy gigant méretű szőke némber, o a mindenes, Szomorúan elsétáltam hozza és kérdeztem Tőle, tud-e esetleg itt az Isten hata mögött valakit aki segíteni nekem életre lehetni a Suzit. Nem.
Kb. egy fel km séta után az Abercorn streeten találtam egy car wash helyet.. Na erről a helyről csak annyit, hogy a sima autó mosás 4.00 Font. Azért az kemény. Gondolom minden második autót ellopnak 12 órán belül.
Rosszarcu gazdától kérdezem nem tudna e kisegíteni a motor ügyben. Miután kiderítette hogy miként is kerültem ide, és hogy a mutyi self stroage -ban áll a verda, kapta egy akta táska méretű bikát, kábellel, Fullos cucc volt. Evvel vissza sétáltam.
A Suzi GPU -val torteno indításához ki kell venni az ülést. Ehhez kell egy 6-os és egy 3-as vagy 4-es Imbisz kulcs. Aminek a neve itt pl. idom key. Előkerítettem a szőke démon kicsi mindenes fiúját, akit meg soha nem értettem meg. Szereztem tőle kulcsot és beindititottam a motort, Járattam. Hosszan. Vissza vittem vele a bika táskát. Majd leállítottam. Kipróbáltam. Indult. Zsír.
Beöltöztem a túrához gumi ruhába, felraktam a panellakat, felakasztottam magamra a hátizsákot és…
a geci kis dog Suzi nem indult.
- Rohadj meg, kis kurva, nem akarsz jönni Aberdeenbe igaz?!!!
Újra futottam az egész projektet. A motoros kabátom egy merő víz volt, a belese hiányzott.
Elindultam, az M8-on, de 70 mérföldes sebességnél mar tudtam. hogy meg fogom venni a Gericke motoros kabátot. High víz ecsem.
Így is lett. A Suzi is boldogabb volt, elindult újra.,
Az útról csak annyit, hogy volt eső, napsütés, jég, szélvihar. Igény szerint.
Flottul felértem Aberdeenbe. Az új konténeres brigád kedves volt és készséges. leraktam aludni a Suzit, átöltöztem polgári ruhába, kifizettem a kantainert. Vettem egy lakatot.
A kérdésemre, hogy onnan a semmi és valami határáról hogyan lehet bejutni Aberdeenbe, azt a választ kaptam ( összhangban az előzetes információkkal ) hogy van busz és van vonat, de ocatioanaly a közlekedés.
Jól kezdődik.. Minden esetre elvittek kocsival Stonehavenben a vasút állomásra, ahonnan aztán kb. 3 óra alatt vissza jöttem Glasgow-ba. Közben az összes Cliot amit a Gumtree -n kinéztem ( itt ez a neve az expressz.hu -nak ) mar el volt adva, úgyhogy az az autó projektet prolongáltam. EZ azért is optimális így mert nem kell most meg költenem rá, és úgyse tudnám hol hagyni 4 hétre.
A mai nap reggele avval kezdődött hogy ledeleztem Margarettel, hogy miért nem szeretnek egy heti szállást kifizetni ha 4 napot voltam itt. Scilly aki pár napja előállt evvel az ötlettel nem volt ma benn. Valoszinuleg nem szeret, mert mindig Nickinek hívtam, mígnem egyszer dühösen meg nem mondta a nevet… LoL. Én mindig Nickitől kaptam levelet, azt hittem O az.
Persze ennek a problémának a megoldásához is Anna kellett volna. Anna ugye a manager csajszi akit nagyon szeretnek meg egyszer és neki van a bűn ronda francia buldogja.
Miután csak 4 napnyi szállással könnyített ki a White House, felismertem amit mar napok óta tudok, hogy Aberdeenben az elkövetkező néhány napban valószínűleg több százezer fos titkos konferenciát tart valaki, mert az epicentrum 44 mérföldes közelében nincs szállás bérből és fizetésből élők szamara. Meg annak sem aki a jól fizető Oil Offshore iparban dolgozik ( majd ) mint pl.en. Ertsd.100-150 font / éjszaka alatt semmi. Az összes elbaszott B&B fully booked. Tokom tele is van evvel.
A B&B néha ha hídfő állást kell verni jó megoldás, mert a háziakkal történő kommunikacio sok mindenben segíthet. Ez Chatalhamben derült ki, ahol Veronika tudott klassz tippeket adni. A B&B ha ügyesen foglalod mar en-suite, azaz van benne budi és fürdőszoba. a reggeli általában nem rosszabb mint egy Hotelben. Az hogy alkalom adta a háziakkal egy házban laksz és leginkább a háziaknak faj, neked a legkevésbé. Te úgyis úgy élsz mint egy cigány, akkor meg nem kell drága szállodában alukálni.
De BB se nincs. Az utolsó 10 -es skálán épp hogy 6.0 -s hotelt foglaltam le magamnak egy kisebb Földi vagyonért ma este, Dyce és a city center között. Hat ez van.
Kíváncsi vagyok az apartman beles sztorira, Hehe. Lenne azt javasolta, hogy nagy ügynökséghez ne is menjek mert azok köcsögök. Ezt én is így gondolom.
Holnap tehát elhagyjuk az Alfa Űr bázist és kilövöm magam a Jupiter egyik Északi Banya Bázis állomására,
Aberdeenbe.
No comments:
Post a Comment