Szuper Puma kamion és nagy hajó vezetői kombinált tanfolyamra járok..
Inforamacio képen azóta hogy Lily elment haza velem annyi történt hogy beültem a Szuper Puma tanfolyamra. Lett közben bedgem, R Major - PILOT, parkoló matricám a kocsin, ki tudom nyitni az összes ajtót a Terminálon.
( Mind a három helikopter operatornak saját terminálja van pl. )
Kiderült hogy dolgoznak itt magyarok, de én meg nem találkoztam velük. Egy takarito, egy check-in pultos csajszi, meg meg valaki...
Továbbá, kéz közelségbe kerültem az új játék szeremmel, ami így ebből a távolságból kicsit nagyobbnak tűnik mint a képeken..
Azaz…
19.5 méter hosszú
4.97 méter magas
9.300 kilogramm nehéz
19 olaj munkás ül benne hasonló gumi /búvár ruhában mint amiben én dolgozom
2 db 1420 kW teljesítményű hajtómű forgatja a rotorokat
16.2 m átmerőjű a rotor
A kabinban 4 TV van, 3 rádió, 2 műholdas vesz jeladó, ami e-mailt is küld a managementnek ha ditch van pl. Van meg 2 dingi, 4 ajtó amit mar megtanultam ledobni. és 3 csomagtartó.
A bringa típus jele AS332 L2 MKII, nem össze keverendő az EC225 -tel, ami egyébként egy sima L3 ugyanilyen csak nem repülhet ( meg ) de erről majd később.
Jah, a tanfolyamon mindössze 2 -en vagyunk, Frosty es én. Itt gyárban kb. 40 pilóta dolgozik. Az L2 terhelése akkora hogy múlt hónapban az egyik 195 órát repült…..
( az kurva sok )
Vicc képen, az AW139 es helikoptert, amiből szinten nem sok fordult meg meg pl. Magyarisztanban és az is kurva nagy.. itt csak TOY helikopternek becézik.
Fontos hír meg hogy a nyárnak itt hamarosan vége lesz.
Értsd romlik majd az idő… ami most reggel 11 fok és du. max. 17. A nap 11:30 kor megy le éjszaka és 2:30 kor mar fenn van, úgyhogy szegyen szemre kellett rendelnem egy szemellenzőt mert 3 korul a pofámba sut a nap…
Major (c)
No comments:
Post a Comment